Съобщения
Добави обява
SAFECASE
SAFECASE

SAFECASE

  • Последна активност: 16.06.2024 г., 7:12
  • в OLX от: 15.10.2011 г.
Търси в тази страница

Филтрирай обяви

Открихме 718 обяви
Категории
Сортирай по
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 24
Прозрачен Силиконов Удароустойчив Кейс за Xiaomi Redmi Note 10 /10 Pro

Прозрачен Силиконов Удароустойчив Кейс за Xiaomi Redmi Note 10 /10 Pro

10 лв.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

Кейс 360° Градуса Мат за Huawei P30 Lite / P30 / Pro + протектор

гр. Варна, Общината

21 юни 2024 г.

Удароустойчив Кейс Spigen за Samsung Galaxy S20 / S20+ Plus / Ultra

гр. Варна, Общината

21 юни 2024 г.

Матов Силиконов Кейс за Huawei P50 Pro Супер Защита

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Общината

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Общината

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

гр. Варна, Център

21 юни 2024 г.

За нас

SAFECASE.

Продажба на аксесоари за мобилни телефони.

Качествени продукти на най-добрите цени в сайта.

Доставка с Еконт с опция за преглед и тест преди да платите.

Изпращане на артикулите още същия ден.

За поръчки - на лично съобщение или на 0883/367113.

Фирма Патронакис ЕООД



Общи условия

С покупката от нас вие се съгласявате с тях.

Плащане и доставка

Доставка с Еконт до ваш точен адрес или офис на куриер.
Плащане при доставка с наложен платеж.

Винаги изпращаме с опция за преглед и тест преди да платите и застраховка.
Изпращане на пратките на същия работен ден(за поръчки направени преди 16:30ч)

Когато поръчаният от Вас продукт не е наличен на склад, ние ще ви уведомим за това.

ВАЖНО: Всички пратки са застраховани. За да важи застраховката, пратката трябва да бъде отворена пред куриера. в противен случай застраховката отпада.
Патронакис ЕООД не носи отговорност за пратки, които не са отворени пред куриера.
Цените и сроковете за доставка са само за територията на Република България.


Връщане и замяна

Внимание: Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 14 дневен срок, считано от датата на покупката, ако не е нарушена търговската цялост на продукта или опаковката. При продуктите на Samsung, Apple, Nokia и други, които имат лепенки за валидност, ако лепенката бъде отлепена или скъсана, то потребителят няма право да връща стоката. Също така за нарушена търговска цялост се счита скъсана или нарушена опаковка. Тоест, закупен продукт може да се върне само в същото състояние, в което е получен. При връщането на стока, потребителят заплаща транспортните разходи и се възстановява само сумата за продуктите. Не се възстановява сумата по транспортните разходи.





Внимание: гаранцията на стъклените и защитните покрития включва само фабрични дефекти, но не и дефекти възникнали след употреба и ползване на продукта. Като дефекти възникнали след употреба спадат счупване, напукване, надраскване и други подобни. Гаранцията не покрива неправилното поставяне, както и попадането на прашинки и други замърсители между дисплея и покритието. Гаранцията не покрива умишленото или случайно повреждане и нормалното износване на покритието



Закон за защита на потребителите:

Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

2. значимостта на несъответствието;

3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока ил
 

Контакти

  • Братя Миладинови 48
  • 9000 Варна
Покажи на картата
  • Телефонен номер0883367113
  • Уебсайтhttp://safecase.bg

Свали приложението на OLX за твоя телефон!